Regulamin

e-koszeupominkowe.pl

Zapoznaj się z regulaminem naszego sklepu internetowego

dokumenty

Wstępne informacje

Właścicielem serwisu jest:

Adrian Śliwa “Archiv”
ul. Piotra Skargi 10a,
05-205 Ostrówek
NIP 524-265-31-39

Regulamin stanowi umowę zawartą pomiędzy “Archiv”, a Klientem korzystającym ze sklepu.
Zamówienie można złożyć po zapoznaniu się z regulaminem.

1. Złożenie zamówienia

1.1 Zamówień można dokonywać po zarejestrowaniu się na stronie www.e-koszeupominkowe.pl lub jako gość

1.2 Zamówienia można składać całą dobę, 7 dni w tygodniu, 24h na dobę poprzez nasz system zamówień.

1.3 Wszystkie ceny  podane przy produkcie są  w złotych polskich. Podana cena jest kwotą brutto i jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia i nie ulega zmianie.

1.4 Do każdego zamówienia wystawiane są faktury VAT na dane podane podczas rejestracji w serwisie

1.5 Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen towarów i usług znajdujących się w ofercie, do wprowadzania promocji w sklepie oraz do jej odwoływania w dowolnym momencie.

1.6 Koszty dostawy zamówionych produktów pokrywa kupujący . Ze względu na gabaryt przesyłki oraz wagę , jeden koszt przesyłki obowiązuje dla 1 produktu.

1.7 W chwili złożenia przez Klienta zamówienia powstaje automatycznie zobowiązanie finansowe z tytułu jego zrealizowania, które zostanie zapłacone przelewem na rachunek bankowy (podany po złożeniu zamówienia) lub transakcją błyskawiczną.

2. Realizacja zamówienia – zobowiązania

2.1 Czas realizacji zamówienia:

– W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

2.2 Wysyłka towaru po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie następuje w przeciągu 48 godzin w dni robocze od poniedziałku do piątku od 8 do 16.

2.3 Termin realizacji podawany jest w dniach roboczych. Przez dzień roboczy rozumie się każdy dzień za wyjątkiem sobót, niedziel, świąt oraz innych dni wolnych od pracy.

2.4 W przypadku gdyby termin dostarczenia towaru nie został dotrzymany w przypadku „siły wyższej” – awarii, Klient zostanie o tym poinformowany drogą telefoniczną najpóźniej w ostatnim dniu wcześniej ustalonego terminu realizacji.

2.5 Dostępne formy płatności:
– Przedpłata na konto bankowe
– Przesyłka pobraniowa
– Przelew błyskawiczny
– Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro.

Obsługa płatności

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.

Dane adresowe i kontaktowe

Adrian Śliwa Archiv,

NIP: 5242653139, REGON: 142996950

E-mail: biuro@e-koszeupominkowe.pl

Numer telefonu: +48 721 010 510

Polityka prywatności

Odstąpienie od umowy

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

Koszty dostawy

Dostępne formy dostawy:

  • paczkomat od 12zł
  • Inpost kurier od 14 zł
  • DPD kurier od 16 zł
  • DHL kurier od 17 zł
  • paczkomat (za pobraniem) od 15 zł
  • Inpost kurier (za pobraniem) od 18 zł
  • DPD kurier (za pobraniem) od 20 zł
  • DHL kurier (za pobraniem) od 21 zł

3. Zwroty i reklamacje

Konsument, który zawarł umowę na odległość (a więc np. zakupił towar przez internet), może w ciągu 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

W przypadku towarów zakupionych w internecie odstąpienie liczone jest od dnia, kiedy został nam dostarczony towar.

W ciągu 14 dni mamy prawo do odstąpienia od umowy, dotyczy złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy konsument ma obowiązek w terminie 14 dni kalendarzowych zwrócić produkt sprzedawcy.

Sprzedawca z kolei ma obowiązek nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwrócić klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy produktu do klienta. Zwrot kosztów dostawy nie obejmuje jednak sytuacji, gdy klient zdecydował się na sposób dostawy inny niż najtańszy sposób dostępny w sklepie.

Reklamację może złożyć każdy klient kupujący w naszym systemie, ze zrealizowanym zamówieniem . Reklamacje można złożyć za pośrednictwem głównego adresu biuro@e-koszeupominkowe.pl

Warunki składania reklamacji:
3.1 Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą być zgłoszone kurierowi w momencie odbioru towarów. Odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem kuriera firmy spedycyjnej dostarczającej przesyłkę i niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie. Reklamacje nie spełniające podanej procedury nie będą uwzględniane. Głównym decydentem w tej sprawie jest firma spedycyjna.

3.2 Reklamację można złożyć do 7 dni od momentu dostawy. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana. Rozpatrzenie reklamacji trwa do 7 dni roboczych. W przypadku gdy reklamacja zostaje uznana, produkt zareklamowanego zamówienia musi zostać nam zwrócony, w tym celu, na nasz koszt wysyłamy kuriera po odbiór towaru.

3.3 Kontakt: Numer telefonu: +48 721 010 510, E-mail: biuro@e-koszeupominkowe.pl

4. Przetwarzanie danych osobowych

Użytkownik akceptując niniejszy regulamin wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez firmę Archiv zgodnie z ustawą z dn.29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) oraz wyraża zgodę na otrzymywanie od Archiv i jej partnerów informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.). Zgody mogą być odwołane w każdym czasie drogą pocztową bądź e-mailową na adres biuro@e-koszeupominkowe.pl

5. Zakres odpowiedzialności serwisu

6. Regulamin rękojmi

Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:

opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w momencie zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.
Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, powinien:

1. nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
2. występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może zasadnie oczekiwać,
3. być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy i odpowiada opisowi takiej próbki lub takiego wzoru. Uzasadnione oczekiwania konsumenta względem towaru uwzględniają charakter towaru oraz publiczne zapewnienie (np. w reklamie lub na etykiecie) złożone przez sprzedawcę w tym zakresie (jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu), chyba że sprzedawca wykaże, że:
4. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i, oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
5. przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakiej publiczne zapewnienie zostało złożone lub w porównywalny sposób,
6. publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy.

W sytuacji wystąpienia braku zgodności towaru z umową konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tego tytułu i zażądać:
wymiany towaru.

1. Jeśli sprzedawca:
odmówił wymiany towaru,
próbował wymienić, ale towar nadal jest niezgodny z umową,
oświadczył, że nie wymieni towaru w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta,
to konsument ma prawo do żądania obniżenia ceny lub – w przypadku istotnej niezgodności z umową – odstąpienia od umowy. Jeśli brak zgodności z umową jest istotny, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, bez uprzedniego skorzystania z prawa do żądania wymiany.

Sprzedawca powinien zwrócić konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.

Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową trwa 2 lata od dnia wydania towaru

Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych najbezpieczniej zrobić to pisemnie. Należy opisać zauważony brak zgodności towaru z umową i określić swoje żądanie przewidziane w ramach niezgodności towaru z umową.

Konsument nie ponosi żadnych kosztów związanych z reklamacją towaru niezgodnego z umową. Składając reklamację, udostępnia sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie.Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania towaru na swój koszt, a także ponosi koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów. W przypadku odstąpienia od umowy konsument zwraca towar sprzedawcy na jego koszt.